19 kwietnia 2024
Aktualności

Wiemy ile kosztowała kampania promująca spotkania prezydenta Ciepieli z mieszkańcami

Magistrat za pomocą specjalnej broszury promuje spotkania prezydenta z mieszkańcami tarnowskich osiedli. Szybko pojawiły się głosy, że jest to element gry wyborczej obecnego włodarza Tarnowa. Dlaczego? Broszura z jednej strony stanowi zaproszenie na spotkanie z prezydentem,  ale z drugiej strony zawiera elementy promujące Romana Ciepielę i podsumowujące jego dokonania. 

Jak podkreśla Urząd Miasta, taka informacja poprzedzała organizowane w październiku i listopadzie 2016 spotkania otwarte z prezydentem miasta.

– Zastosowaliśmy sprawdzoną metodę. Ponadto poinformowano o planowanych spotkaniach zarządy oraz przewodniczących rad osiedlowych, zamieszczono informację na www.tarnow.pl zarówno w aktualnościach jak i na dynamicznych elementach strony – wyjaśnia rzecznik prezydenta Daniela Motak.

Ile zatem kosztowała ta kampania informacyjna? W sumie wyprodukowano 42, 5 tysięcy sztuk broszury. Skład ulotki został wykonany przez pracownika Wydziału Komunikacji Społecznej w ramach jego obowiązków. Koszt druku wyniósł 3 tys. zł, a koszt dystrybucji za pośrednictwem Poczty Polskiej wyniósł 2,8 tys. zł (28 600 szt. ulotek x 10 gr), pozostałą część ulotek (13 900 szt.) roznieśli miejscy gońcy. Ulotka treścią jest dostosowana do każdego osiedla.

Jeden komentarz do “Wiemy ile kosztowała kampania promująca spotkania prezydenta Ciepieli z mieszkańcami

  • Najłatwiej lansować się za cudze (czytaj: Tarnowian) pieniądze. Ale o winnych i kosztach kolejnego remontu ul. Krakowskiej cicho sza. Budynek po starostwie na pl. Sobieskiego niszczeje, po Owintarze ruiny od praktycznie 20 lat, młyn Szancera – ruina. Oto autentyczna wizytówka pana Ciepieli.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.